måndag, maj 14, 2012

Fjärde veckan börjar nu.

Måndag morgon efter en hel lång tuff arbetshelg. Det var knappt att jag kom upp ur sängen i morse pga huvudvärk, illamående och utmattning, Men skam den som ger sej det blev att famla mej ut i köket och sätta på kaffe i alla fall, någon omelett eller äggröra fixade jag inte i dag med illamåendet. Visserligen är ju ägg den bästa frukost maten ur LCHF maten. Men i dag fick det bli två Low carb brödskivor med bregott, rökt skinka och brieost på. Till detta kaffe med grädde och några körsbärstomater. 

I går kväll när jag kom hem efter jobbet så knaprade jag på fläsksvålar det var riktigt gott men Jisses vad törstig jag var i morse efter det. Det blev mycket bubbel vatten. Tänk att de är helt kolhydratfria och godkända som LCHF snacks.


1 kommentar:

  1. En nyfiken fråga..går du ner nåt? Inte för att du behöver,undrar bara:-) Är det bra för kolesterolet att äta fett? Många som kör den metoden nu men jag e dåligt påläst. Bara du mår bra så:-) Kram från favvokunden:-)

    SvaraRadera